donderdag 29 december 2011

Vintage beauty Petri 7S


Wat maakt je blij op zo'n sombere dag als vandaag wanneer de regen met harde windvlagen tegen de raam slaat, dat is de postbode die mijn nieuwste beauty kwam brengen.
Ze stond op de foto te blinken op Marktplaats, zo op het oog zag het er goed uit en heb de stap gewaagd om haar aan te schaffen.

Omdat je maar moet afwachten wat je krijgt, viel het niet tegen toen ik de camera uit de doos haalde.
De in 1969 gekochte camera kwam samen met een zonnekap, lensdop, shutter release en een instructieboekje en dit alles in goede conditie.

Ze staat klaar om gebruikt te worden nu nog even bedenken wat voor soort rolletje ik in de camera ga laden omdat ik in dubio sta tussen zwart/wit of dia kleur.
Maar ongetwijfeld kom ik daar wel uit.

Voor wie meer wil weten over deze vintage beauty kan hier er alles over lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten