woensdag 14 december 2011

Kaarsen, lichtjes, en kerstboom

Happy Instant X-mas !

Dit jaar weer geen kerstboom, heb ik helemaal geen zin in.
Mijn kunstkerstboom is stuk daar vallen de takken met versiering af en een beetje (kunst)kerstboom vind ik een beetje te duur.
Daarom maar een alternatief zoals een snoer gekleurde lichtjes en wat kerstballen en kaarsjes.

Happy Instant X-mas !

Dat ik helemaal zonder kerstboom zit is niet helemaal waar, bij het kruidvat zag ik dit kerstboompje staan. Een klein glazen kerstboompje in het paars met hele kleine glazen gekleurde kerstballetjes met Ledlight die van kleur veranderd.Ben wel tot de ontdekking gekomen dat dit boompje leuker oogt bij daglicht omdat als je het aanzet knettergek wordt van het geknipper van de lampjes.



Bij de meeste mensen moet het veel en uitbundig zijn met de kerst, maar ik ben van de veronderstelling dat gezelligheid het meest in zit in de kleine dingen van het leven.
Dit jaar weer een kerststampotje bij kaarslicht. Ik verheug mij er al op!

Deze lomofoto's zijn gemaakt met de Fuji Instax 7S en de Pentax MZ 50 geladen met Hema Kleurenfilm en Instax mini instant film

Geen opmerkingen:

Een reactie posten