donderdag 22 december 2011

Bend it baby!

Test foto's gemaakt met de Canon 350D en een Lensbaby 2.0

Wat doe je als het miezert en somber weer is en het jaar bijna ten einde loopt?
Juist! Je houdt een opruiming en dan kom je wel eens wat tegen wat een beetje in de vergetelheid is geraakt. Zo ook mijn Lensbaby 2.0 het kleine gekleurde doosje was op de plank naar achteren geschoven zodat ik het niet meer kon zien.

Test foto's gemaakt met de Canon 350D en een Lensbaby 2.0

Een jaar geleden heb ik deze lens gekocht op Marktplaats om eens uit te proberen maar helaas ik kon me draai er niet aan geven en verdween deze lens op de plank. Maar vandaag zag ik weer dat gekleurde doosje en ik kreeg gelijk zin om mijn Lensbaby weer te gaan uitproberen, samen met mijn oude digitale Canon 350D.

Test foto's gemaakt met de Canon 350D en een Lensbaby 2.0

Van de hele opruimwoede is na het vinden van deze lens niks meer van gekomen ze zeggen wel eens: “Time flies when you're having fun” dat heb ik vandaag wel gemerkt.
Bij de Lensbaby zit ook een paar maskers bij om het befaamde bokeh effect mee te krijgen en die heb ik gelijk maar gebruikt bij het testen.
Mijn Lensbaby 2.0 stamt uit de eerste serie die op de markt is gekomen en dus nog niet zo geavanceerd als de nieuwste lensbaby maar dat maakt de pret niet minder om.
Ik moet toegeven dat mijn opruim-missie geheel mislukt is maar mijn lensbaby-missie geslaagd.
Reden des te meer om deze lens eens meer te gaan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten