zondag 11 december 2011

Eerste lomo's



Zondag is een dag voor klusjes, één van die klusjes is het uitzoeken van mijn oude lomo-foto's.
En zo kwam ik deze foto tegen, één van mijn eerste foto's die ik met mijn Holga K-200 heb geschoten de K-200 was en is mijn eerste lomocamera, ik wist niet wat ik had gekocht en of het überhaupt ging werken. Ik zag op een website deze Holga staan en ik had er wel eens in de verte wat van gehoord.

Holga kwam in een heel saai wit doosje met handleiding en een strap. Niks extra's geen toeters en bellen. Toen ik de camera uitpakte dacht ik is dit alles? Ga ik dit leuk vinden?
Na mijn eerste rolletje was ik verkocht! Geen regels en lekker doen wat je zelf leuk vindt, past helemaal bij mij.

Wat voor film ik hier gebruikt heb weet ik echt niet meer, kan het ook niet ontdekken op de negatieven.
Na de Holga K-200 is mijn verzameling behoorlijk uitgebreid en is deze nog niet ten einde.
Toch leuk om weer terug te gaan naar een aantal jaren geleden hoe het is begonnen.

De camera heb ik nog steeds, maar is slechts éénmaal gebruikt samen met mijn eerste rolletje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten