zaterdag 10 december 2011

Opnieuw beginnen.

Ken je dat? Dat je zoekende bent naar iets wat er wel is maar je grijpt er steeds naast.
Dat is het gevoel van het maken van de juiste blog.

Elke keer begin ik weer ergens aan en dan halve wegen denk ik: "Het is het weer net niet".
Ik heb dan zo'n knagend gevoel van, oooh! dit kan mooier en aaaah! dit kan beter..maar ik weet dan weer niet wat.
Oké dit heb ik ook met fotograferen, tig plastic camera's die zwerven door mijn huis, plastic kokertjes en mooie gekleurde fotodoosjes waar ik geen afscheid van kan nemen liggen her en der.....

En dan krijg ik dat gevoel weer....Ik moet er wat mee doen met al mijn plastic camera's, ik moet nu echt doorzetten, dit moet het gewoon worden, hier moet ik gewoon jaren aan vast blijven plakken.
Aan mijn blog Plastic camera's.

Een nieuw project is begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten