zondag 22 januari 2012

Zondag-project

Sunday-project, Uploaded with Snapbucket

Vandaag een Zondag-project ter hand genomen, ik had nog wat instant foto's liggen en ik wilde daar wat mee doen na dat ik de foto's had ingescand maar niet standaard in een fotoboek plakken of een lomowall er van maken.

Na dat ik de foto's maar opgeruimd had voor betere tijden liep ik door Blokker en ik kwam op een idee om de foto's leuk op te hangen. Bij de afgeprijsde kerstspullen lag een ophang-cirkel en gouden kaart knijpertjes met sterretjes voor een habbekrats.

Zoals het altijd gaat je koopt het en dan ligt het te wachten tot het opgehangen kan worden.
En vandaag was het dan eindelijk werk in uitvoering van het idee.
Het resultaat is toch heel leuk en de gouden-kerst-sterretjes-knijpertjes....die zijn gewoon leuk ook als de kerst voorbij is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten