vrijdag 8 juni 2012

Wachten op mijn nieuwe Holga

Na een lange tijd tegen een kapotte Holga aan te hebben gekeken ben ik weer op Holga jacht gegaan.
En ik ben geslaagd op eBay zij moet weliswaar wel een lange reis maken helemaal uit Hongkong en ik moet geduldig afwachten tot dat de postbode haar komt afleveren.

Ik had oorspronkelijk een gewone zwarte besteld maar door een foutje is het deze geworden "ook leuk"
Een geluk bij een ongeluk is dat in de Holga 120 GCFN een glazen lens heeft in plaats van een plastic waardoor je scherpere foto's krijgt maar verwacht geen hoogdravende resultaten want daar heb je de Holga niet voor.

Holga staat bekend om haar onvoorspelbaarheid, onscherpte en lightleaks hoe dat er uitziet klik hier!  
Ik moet nog even wachten tot dat ik aan de slag kan met mijn nieuwe Holga ondertussen ga ik mij verder oriënteren op de Holga familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten